Solidne meble biurowe. Inwestycja, która się opłaca.

Solidne meble biurowe. Inwestycja, która się opłaca.

Atmosfera miejsca pracy i jego funkcjonalność to czynniki decydujące o wydajności i efektywności pracowników. Ludzie chętniej pracują w przyjaznych wnętrzach, które są urządzone stylowo, ale z zachowaniem wszelkich zasad ergonomii. Decydując o wyborze konkretnych mebli biurowych z pewnością nie powinniśmy się kierować wyłącznie ich wyglądem. Walory estetyczne są ważne, ale nie najważniejsze! Ogromne znaczenie ma trwałość mebli oraz ich funkcjonalność. Musimy mieć na uwadze również to, że meble biurowe i aranżacja przestrzeni biurowej pomagają w kształtowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Przetarte fotele i kanapy, zadrapane szafki na dokumenty, wygniecione krzesła tapicerowane… takie elementy z pewnością nie będą dobrze postrzegane, zarówno przez pracowników firmy, jak i osoby z zewnątrz. Przedstawiamy trzy najważniejsze powody, dla których warto zainwestować w solidne meble, dobrej jakości:

Troska o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników
Meble pozwalają stworzyć ergonomiczne stanowisko pracy. Ergonomia i komfort takich mebli, jak fotele biurowe czy biurka pozwala uniknąć przykrych dolegliwości związanych z długotrwałą pracą biurową. Pracownicy, którzy spędzają przy biurkach codziennie od kilku do kilkunastu godzin skarżą się na bóle kręgosłupa, mięśni oraz głowy. Wszystko z powodu źle dobranych mebli. Krzesła czy specjalne fotele biurowe projektowane są dzisiaj z uwzględnieniem podstawowych zasad ergonomii. Posiadają wygodne oparcia oraz siedziska, złożone mechanizmy pozwalające odciążyć kręgosłup i szerokie możliwości regulacji. Na pewno są droższe, niż zwykłe krzesła, ale zdrowie pracowników nie ma przecież ceny.

Większa żywotność
Urządzając przestrzeń biurową powinniśmy zadbać o meble dobrej jakości, ponieważ są one trwalsze i bardziej wytrzymałe. Meble renomowanego producenta są w stanie przetrwać próbę czasu, mimo częstej i intensywnej eksploatacji. Nie chcemy przecież, co chwilę wymieniać mebli biurowych. Po pierwsze generuje to dodatkowe koszty, po drugie powoduje dezorganizację pracy. Solidne i trwałe meble sąsporym wydatkiem, ale z pewnością nie przysporzą nam żadnych problemów.

Funkcjonalność
Meble dobrej jakości łączą w sobie walory użytkowe i estetyczne, a jednocześnie są niezwykle funkcjonalne. Chodzi przecież o to, aby dobrze spełniały swoje zadania. Po co nam szafka biurowa, której szuflady nieustannie zacinają się? Jaki pożytek będziemy mieli z krzesła, którego nie możemy dopasować do swojego wzrostu? Dobre meble biurowe to takie, które pozwalają zapomnieć o swoim istnieniu nie powodując żadnych trudności, a jednocześnie tworzą idealne warunki do pracy.

ul. Rogozińskiego 6, Kraków

802 5469 458

kontakt@kuchniefalcon.pl